da capo al fine

massproducerad pop
aldrig
något lite mer...
revolutionärt
jag vill leta mig in
kanske snudda lite vid ditt hjärta
surfa på något annat
än andras förväntningar
jag tror på att allt händer av en anledning
och jag tror på dig
det finns så mycket mer än den naiva blicken
och din bad boy image
du var ju något att dö för
men medans du är fast
i tonårsdrömmar och andras intriger
kommer jag aldrig på fråga
och min musik
blir aldrig din vändpunkt

för dig är pianot ett instrument
för mig är det ett mästerverk


Kommentarer
Postat av: linnea<3

hur i helvete kan någon vara så bra på att förmedla en känsla?

2009-10-04 @ 18:40:28
Postat av: Frida

alla dikter är klockrena.

du är så himla duktig!

2009-10-05 @ 21:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0