kärlekspoesi för de utplånade

de skulle kunna kalla oss en solskenshistoria
fast jag har hela tiden sagt att du är hela min rymd
du är så otroligt vacker att det gör ont
får ständigt vika av från din blick för att inte fasta
du får mig att känna mig naken
men varm på samma gång
och om jag någon gång vågade lite till
våga uppfylla de drömmar som går i repeat varje natt
våga chansa
så kanske jag skulle kunna visa dig
att det finns så mycket mer
och att det går bara man vill
vill bara hålla andan
och låta det bära eller brista
men kanske var jag aldrig en rebell
och aldrig riktigt
lovlig
regnet besvärar inte längre
de finns där som ett skydd
som en mantel för att dölja tårarna
på hemvägen


Kommentarer
Postat av: Emma!

gråt inte

han förtjänar det inte

det kommer lösa sig <3

2009-11-21 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0