did it hurt when you fell from heaven?

om jag bara kunde fokusera
och sluta drömma mig bort till dina
handflator och nyckelben
funderade starkt på att ringa dig idag
men det nådde aldrig ända fram
vet du, jag har inte sovit på riktigt
sedan john blund hängde sig i badrummet
förstår du att jag inte kan sluta tänka
på dig
såren i mina pupiller har växt sig alltför stora
kanske är det därför allt stupar nerför
för att du vill läka
och för att jag vägrar
jag vill ju bara vara nära dig
dina knogar, kalla mot min handflata
jag ville egentligen aldrig släppa
och nu planerar jag destruktiva medel
för aldrig mera sluta ögonen
du brukade alltid säga; rebecca,
du måste ha en plan
men det har jag nu, jag har en plan
min plan är att vara vaken
tills jag krossas
mot din gryning


Kommentarer
Postat av: A

Allt du skriver är lika smärtsamt som inspirerande.

2009-12-26 @ 01:09:00
Postat av: <3

ingen beskriver känslor och träffar en lika bra som du.

2009-12-26 @ 17:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0