vilse

kärleken är för vacker för mig
men jag minns dig som otroligt cool och vacker och verbal
en sommardag i en wannabe storstad
gav du mig en kram som ett uttryck för känslor
du kallade mig vacker
men inte finns det mycket kvar av flickan alla ville vara
hur blev det så
läppar som kunde krossa tusen tonårspojkars hjärtan
men som nu inte slutar darra av rädsla
för hur det blir när du går
du tog mitt hjärta med dig den dagen
självständighet
hud mot hud och blöta kyssar existerar inte
ditt hjärta är så stort att det sväljer mig helt
jag är bra på att vara själv men usel på att vara ensam
de kan kalla mig ful men aldrig för grå
du är det närmaste himmelen jag någonsin kommer komma
jag vill skrika så högt att änglarna ramlar ner
ta dig med storm
men i dina ögon är allt förklarat
du har svarat innan jag frågat
'det finns någon för alla'
men säg det till dem som blev kvar
som ide var vi bra
han är min nya du
en vilsen hjälper en vilsen


Kommentarer
Postat av: Sofia

rebecca, du är helt klart bäst !

2009-08-05 @ 21:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0