sårbar

alla röster i ditt huvud sjunger falskt
iskallt och meningslöst
men den plastiga looken gör dig vacker
är du glad nu?
århundradets maskerad
jag tappar mina kläder framför dig
tappar värmen
min elektrisitet är snart slut
jag är rädd och hjälplös
drömmer jag?
lär mig tala
orden vill ut
mitt hjärta vill höras
tänk om jag skulle vakna
vara farlig
med hela munnen full av blod
jag bet mig i tungan när du log
mitt ofärdiga pusselliv ligger i partikelstora bitar
allt ska ha sin tid och sin plats
men vart ska jag vara?
bit tag i mig
hårt
vi glider isär
du sliter mig i trasor med dina såpbubbelfraser
du gjorde en palett av mitt ansikte
och målade färger med mina tårar

Kommentarer
Postat av: beundrarN

du är BÄST <3

2009-08-07 @ 16:02:19
Postat av: beundrarN

du är BÄST <3

2009-08-07 @ 16:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0